Xbox 360 kinect, WII killer?

之前买佐个过时的plasma电视,胜在够便同埋够晒大。一直心思思想买翻个WII,当然WII Fit Plus系必备的配件。但系最近系网上见到Xbox 360 kinect的介绍,觉得kinect简直系WII killer,仲系等等先,根据视频讲kinect系11月上市,唔知道到时候卖几多钱呢。有佐俱,WII接埋都得啦,几年都唔升级,无竞争会令一个公司发大达,同时易会令呢个产品接埋,睇下IE 6就知道了,好彩微软近期大发神威,也就系网上流行讲0架RP爆发,IE 9 preview好似赢晒其他浏览器几条街,到底点样,等出睐睇睇至知。

讲返kinect,就像类似WII的野,但系最重要的系唔使只手柄,通过自己身体来控制,赢出几丫条街。

 

唔再多讲,有图有真相。

posted @ 2010-06-16 21:17  Jake Lin  阅读(701)  评论(5编辑  收藏  举报